niedziela, 5 stycznia 2014

Liebsten Award III !

                      

Z racji, że jesteśmy już nominowane 3 raz, odpowiemy tylko na pytania, bo nie mamy więcej ulubionych blogów. Jeżeli ktoś chce się znaleźć na liście nominowanych. ŚMIAŁO PISZCIE W KOMENTARZU, a dodamy Was i zrobimy pytania :) Pozdrawiamy.

Daisy Angel:
1. Jak masz na imię ?
Katarzyna ;D
2. Ile masz lat ?
Jeszcze 16, ale rocznikowo już 17 :)
3. Z jakiego województwa jesteś ?
świętokrzyskie
4. Jaki jest twój ulubiony film ?
Trudno stwierdzić...
"Duma i Uprzedzenie"
"Les Miserabes"
"Król Lew"
itd. 
5.  Dlaczego piszesz bloga ?
Bo lubię to robić ! Po jakimś czasie, gdy wszystkie swoje prace chowałam do szuflady, uznałam, że chcę się nimi podzielić i założyłam bloga, a potem dołączyłam do Diany. TA DAAAM ! :D
6. Lubisz czytać książki ?
Uwielbiam ! Od tego wszystko się zaczęło :)
7. Czego najbardziej nie lubisz u ludzi ?
Fałszywość, dwulicowość.
8. Jesteś w jakimś fandomie ?
O jeju. Echelon, MCRmy, Gleek itp xD
9. Masz zwierzęta ?
Tak. Psa - Agę, która jest ze mną od małego 
i kota - Marsa Dixona, którego mam od ponad roku (straszny rozbójnik). :)
10. Masz rodzeństwo ?
Tak. Kochanego brata ! <3
11. Twoje hobby ?
Może powiem w skrócie, bo sporo tego jest...
gra na instrumentach, wszelakie robótki ręczne, pisanie, czytanie, muzyka


Diana Tommo.:
1. Jak masz na imię ?
Daria
2. Ile masz lat ?
Prawie 17
3. Z jakiego województwa jesteś ?
świętokrzyskie
4. Jaki jest twój ulubiony film ?
"This is Us"
"Stuck in Love"
5.  Dlaczego piszesz bloga ?
Bo mam za dużo pomysłów żeby trzymać je wszystkie w głowie.
6. Lubisz czytać książki ?
Jasne.
7. Czego najbardziej nie lubisz u ludzi ?
Nie lubię jak są wredni i nietolerancyjni ;) 
8. Jesteś w jakimś fandomie ?
Directioner, 5SOSFam, Overloaders(Globloaders), Janoskianator
9. Masz zwierzęta ?
Psa Mickey i Kota Kitty Kat <3
10. Masz rodzeństwo ?
Niestety ;]
11. Twoje hobby ?
Jedzenie :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz