poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Imagin z Louis'em cz.8

     Do pokoju wszedł Zayn i powiedział.
-Sorka, że przeszkadzam, ale masz pokój z największym telewizorem. Byłem przed chwilą  dziewczyn i zaproponowałem im jakiś seans. Nie obrazisz się, jak zbierzemy się u ciebie w pokoju i coś obejrzymy ?
-Nie, nie obrażę się. Wejdź i siadaj - odpowiedziałam.
-Nie myślałem, że jesteś taka spoko. Jak do to tej pory Louis nie miał szczęścia z doborem przyjaciółek. Wszystkie chciały go wykorzystać, ty jesteś inna. Dziękuje - powiedział i mocno mnie do siebie przytulił.
     Do pokoju wszedł Horan.
-Ojjj, sorry, że przeszkadzam - powiedział.
-Nie przeszkadzasz. Wejdź - powiedzieliśmy razem.
-Do twarzy ci w pidżamie, Daria - zażartował
     Wybuchłam śmiechem.
-Całkiem SEXI ! - dodał Zayn.
-Zostawcie te komplementy dla dziewczyn, bo nie ze mną te numery - rzuciłam.
      Jak wszyscy się zebrali, zaczęliśmy oglądać "Ty Będziesz Następna". Siadłam obok Zayn'a i Louis'a. Przed nami siedział Niall, a obok niego Wiki. Kasia ze Styles'em i Payne'm usiedli za nami. Blondyn już na początkowych napisach jadł, a ja razem z nim. W trakcie filmu usnęłam wtulona w Lou. Obudziłam się rano razem z nim w łóżku. Nie chciałam go budzić, więc wtuliłam się mocniej i zamknęłam oczy. Poczułam, że on też się przebudził, ale udawałam, że śpię . Na moim policzku poczułam ciepłe muśnięcie jego ust i nieświadomie się uśmiechnęłam. On tego nie zauważył, zdjął moją głowę z mojego ramienia, położył obok i powiedział pod nosem  :
- Dziękuje, za ten wieczór. Kocham Cie ! - po czym wyszedł przez nasz wspólny taras.
     Popędziłam do dziewczyn, żeby im się pochwalić, ale one jeszcze spały, a ja nie chciałam ich budzić. Wróciłam do pokoju, umyłam się i związałam włosy w kitkę. Założyłam krótkie czarne spodenki i czarną koszulkę na ramiączkach, po czym wyszłam na taras, żeby się poopalać. Była piękna pogoda. Położyłam się na leżaku i zamknęłam oczy, wkładając słuchawki w uszy. Leżałam tak chwilę, aż ktoś podszedł od tyłu i zakrył mi oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz